niedziela, 9 grudnia 2012

TAG - Magiczne święta + Kochany Święty Mikołaju..

Cześć kochani :)


Weź udział w rozdaniu - do wygrania voucher o wartości $20 na zakupy w sklepie firmoo.com ! KLIKNIJ



Jako, że dzisiaj nauka mapy z geografii mnie wykończyła i zaczynam robić (i mówić) różne dziwne rzeczy, nie będzie dzisiaj już żadnej recenzji, ponieważ moje półkule mózgowe zaczynają odmawiać posłuszeństwa (a to dopiero początek nauki na ten tydzień, niestety).
Jakiś czas temu zostałam zaproszona przez Agatę do wzięcia udziału w TAGu "Magiczne święta". Mam trochę wolnego czasu, którego w następnym tygodniu może zabraknąć, więc postanowiłam jeszcze dzisiaj odpowiedzieć na ten TAG.


Zasady:


Po prostu umieść powyższy obrazek w swojej notce oraz napisz, co zrobisz w tym roku, aby te święta były jeszcze bardziej magiczne! Chodzi o to, aby oderwać swoje myślenie o świętach od przystrojonych witryn sklepowych, okazyjnych promocji, czy jarmarków świątecznych i pomyśleć, co możesz dać od siebie, aby magia świąt wypłynęła prosto z serducha, zamiast z telewizora i reklam Coca Coli. :) Nie muszą to być wielkie zamierzenia, może w tym roku upieczesz pierwsze w swoim życiu pierniczki? Może naszpikujesz pomarańcze goździkami, aby ich aromat wypełniał cały dom? A może wraz z bliską osobą w spokoju ubierzesz choinkę i zatrzymasz się na chwilę, aby porozmawiać z nią dłużej i wypić ciepłe kakao? Pełna dowolność dozwolona! :)
Kiedy już podzielisz się swoimi pomysłami, otaguj kolejnych pięć osób :)

Co roku przedświąteczne sprzątanie oraz przygotowywanie potraw było dla mnie czymś, co muszę a nie chcę zrobić. Podejrzewam, że niewiele osób lubi się tym zajmować. Z tego co wiem dość duża ilość osób (przynajmniej z mojego bliższego otoczenia) nie przepada za świętami, ponieważ jest dużo rzeczy do zrobienia a doba ma tylko 24 godziny. W tym roku postaram się sprawić by wyżej wymienione obowiązki chociaż na chwilę stały się przyjemnością, zarówno dla mnie jak i mojej rodziny. Wspólne przygotowywanie potraw może być przyjemne jeżeli odbywa się w miłej, spokojnej atmosferze. Mam nadzieję, że w tym roku uda się uniknąć przedświątecznych spięć i sprzeczek. Święta w napiętej atmosferze zdecydowanie tracą na wartości i wtedy nie ma sensu nazywać świąt świętami. :)

Do zabawy zapraszam:

Bobik
Kaa.
vejjs.
Karolę:)
Karolinę

Na koniec kilka prezentów, które chciałabym znaleźć pod choinką:

Moim nr 1 jest nowa lustrzanka - moja co prawda nie jest zła ale zawsze mogłaby być lepsza :)

Na drugi ogień idą paletki ze Sleeka, w szczególności Au Naturel & Oh so special


No i oczywiście zestaw pędzli Hakuro :) obecnie w swojej kolekcji mam tylko pędzel do podkładu H50 i jestem z niego bardzo zadowolona.

A wy, co chciałybyście znaleźć pod choinką?
Buziaki :)

27 komentarzy:

  1. Też chciałabym znaleźć pod choinką nowy aparat;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odpowiedz na tag :)
    a co do prezentu gwiazdkowego, to bardzo lubię niespodzianki ;d wolę zamiast pieniędzy dostać jakąś konkretną rzecz - ciuch, kosmetyk, biżuterie, jakiś gadżet do domu.
    pędzle do makijażu też by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za otagowanie! :) muszę przyznać, że to chyba najciekawszy tag, w jakim mnie do tej pory otagowano ;d chętnie odpowiem w którejś notce na to pytanie, muszę się tylko zastanowić, co napisać :)
    polecam Nikona D5100! jest świeeeeeeeeeeeeeeeeetny! :) teraz kosztuje chyba tak około 2000-2500 zł, ja go kupiłam w tamtym roku za równe 3333 zł xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obie wymienione przez Ciebie paletki Sleeka i rzeczywiście są warte posiadania, więc życzę Ci, abyś znalazła je pod swoją choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie, że wezmę udział, dla Ciebie wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. co do listy prezentów to zamiast sleek chciałabym naked a reszta to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna zabawa :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna lista świątecznych marzeń prezentowych :) Byłabym zachwycona z takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pedzle takze by mi sie przydaly z hakuro ;) a i paletka bym nie pogardzila;D

    OdpowiedzUsuń
  10. jaką masz lustrzankę?:)
    postaram się odpisać na TAG :P

    OdpowiedzUsuń
  11. no pewnie ;) ja mam nikona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o taki aparat fotograficzny by mi sie tez przydal :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też bym chciała, bo świąteczne obowiązki stały się przyjemnością :D ładnie, ładnie. śliczne prezenty sobie wymarzyłaś, mam nadzieję, że je dostaniesz :3 ja w tym roku marzę o perfumach i może jakimś ciuszku, mam braki w szafie... pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez marze o nowym aparacie ale nie bede sie spinac i szukac teraz przed swietami koniecznie - kupie po .. na spokojnie ...
    pozdrawiam serdecznie pappapap

    OdpowiedzUsuń
  15. aparat mam podobny :) EOS 350D ^^
    pod choinką chciałabym znaleźć do niego statyw i obiektyw,ale niestety to raczej nierealne.

    cotidiesol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne prezenty sobie wymarzyłaś :) Część z nich też chętnie zobaczyłam pod moją choinką :) Z Hakuro zakupiłam sobie ostatnio H51 i też jestem bardzo zadowolona, ale marzy mi się więcej i chyba jakieś zamówię szczególnie chciałabym taki do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy pomysł ten tag :D nie zaprzeczam, również ucieszyłabym się z lustrzanki pod choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym chciała znaleźć paletkę NYXA :D Jak dobrze ,że ja już nie mam geografii ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie właśnie takich życzę Ci świąt - bez tych wszystkich corocznych sporów! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja paletką Sleeka również bym nie pogardziła pod choinką! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojj mi też się marzy lustrzanka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzą mi się te pędzelki;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń