sobota, 30 czerwca 2012

Au revoir!

Dzisiaj wyjeżdżam, więc niestety na 2 tygodnie będę musiała rozstać się z blogspotem. Gdy będę miała możliwość, opublikuję od czasu do czasu post, nad którymi siedziałam ostatnimi dniami, żebyście kompletnie o mnie nie zapomniały. :-)
Jeżeli jednak się nie uda, z góry dziękuję pozostawione przez was na moim blogu komentarze oraz przepraszam, że nie będę miała możliwości wam odpisać przez te najbliższe dwa tygodnie. Gdy tylko wrócę obiecuję, że nadrobię zarówno pisanie postów, odwiedzanie waszych blogów i odpowiadanie na wasze komentarze. Życzę wam wszystkim miłych, udanych i spokojnych wakacji (bez przykrych niespodzianek). Wypoczywajcie i wracajcie na blogspota ze zdwojoną siłą!


Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. udanych wakacji! i wracaj szybko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie ,życzę Ci cudownego wypoczynku na wakacjach i mnóstwa fajnych przygód :D
    Trzymaj się cieplutko i wracaj ze zdwojoną siłą ! ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też właśnie mam zamiar zaopatrzyć się w inny balsam jak tylko wykończę te co mam :P a każdego zostało po trochu .. ;p

    Udanych wakacji kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych wakacji życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzonka na wakacjach ;) czekamy na nowosci u ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana zycze udanych wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych wakacji i dużo wrażeń :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń