piątek, 2 sierpnia 2013

Mówię "STOP SUCHEJ SKÓRZE"!




Cześć kochane :)

Dzisiaj post w ramach akcji "STOP SUCHEJ SKÓRZE"



Zapewne większość z was słyszała o tej akcji i jakaś część zadeklarowała chęć udziału. W gronie szczęśliwców znalazłam się również ja.
Jakiś czas temu otrzymałam hydrożelowe kolagenowe płatki pod oczy. Niestety, w czasie otrzymania koperty z płatkami byłam na wakacjach i dopiero wczoraj wieczorem miałam okazję im się przyjrzeć. Na zdjęciu poniżej macie okazję zobaczyć, że jeden z płatków po prostu w połowie mi się rozpadł (prawdopodobnie w czasie transportu). Jako, że termin recenzji upływa z dniem dzisiejszym doszłam do wniosku, że dam sobie spokój z odsyłaniem produktu. Użyłam obu płatków i nie było z tym większych problemów.






Regenerująco nawilżające płatki pod oczy z czerwonym winem

Dla kogo?

Skóra w każdym wieku, odwodniona, szorstka, zmęczona, matowa, pozbawiona elastyczności, miękkości i kolorytu. Szczególnie polecane przy regularnym stosowaniu makijażu. Dogłębnie nawilżają i regenerują skórę, likwidują widoczne zmęczenie, dotleniają, przywracają miękkości i elastyczność, przeciwdziałają wiotczeniu i gromadzeniu się wody, odmładzają.

Opis producenta:

BeautyFace płatki kolagenowe pod oczy to profesjonalny zabieg kosmetyczny stworzony na bazie naturalnego kolagenu morskiego. Dzięki innowacyjnej technologii nano cząsteczek i strukturze hydrożelowego płata, zanurzonego w pełnym aktywnych składników serum, zabieg zapewnia intensywne wchłanianie w głębokie warstwy skóry i efekty znacznie silniejsze niż tradycyjnych maseczek. Skutecznie naprawia cienką i delikatną skórę wokół oczy, zapewniając optymalne nawilżenie jednocześnie chroniąc przed starzeniem. Używanie płatków pod oczy BeautyFace gwarantuje kompleksową pielęgnację, odmłodzenie i zapewnia efekt taki jak zabiegi w najlepszych salonach kosmetycznych.

(żeby nie było nieporozumień - oko na zdjęciu jest pomalowane, skóra na twarzy dokładnie oczyszczona)

Zacznę od tego, że pierwszy raz miałam do czynienia z płatkami tego typu. Płatki są bardzo delikatne, dlatego też musiałam dość delikatnie wyciągnąć je z opakowania, żeby ich nie przerwać. Po nałożeniu ich pod oczy czuć wyraźne schłodzenie dolnej powieki, co jest bardzo przyjemnym uczuciem. Płatki nałożyłam na jakieś 10-15 minut i spokojnie mogłam w tym czasie zająć się czytaniem książki bez obawy, że płatki spadną - jest to duży plus dla osób, które nie lubią siedzieć z założonymi rękami do góry brzuchem :)
Po ich zdjęciu skóra była przyjemnie schłodzona, cienie pod oczami są mniej widoczne. Dzięki tym płatkom po pomalowaniu się mogłam spokojnie zrezygnować z korektora pod oczy :) Niestety nie jestem w stanie wypowiedzieć się w kwestii nawilżenia, ponieważ była to moja pierwsza próba jeżeli chodzi o płatki pod oczy. Mam jednak nadzieję, że nie ostatnia :)


Bardzo dziękuję BeautyFace za możliwość przetestowania płatków pod oczy.
Fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę.


A wy, używacie płatków pod oczy?
Buziaki! :)

22 komentarze:

  1. chętnie wypróbuję te płatki, nie miałam jeszcze tej nowości

    OdpowiedzUsuń
  2. oj musze spróbowc takich płatków :) jaka śliczna kreska na powiece!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie używałam żadnych płatków pod oczy wiec nie mam zdania na ten temat:0

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze żadnych płatków pod oczy, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego cuda to ja jeszcze nie używałam :) ale muszę spróbować, raz na jakiś czas by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powinnam je używać psia mać, bo skórę pod oczami mam zawsze zmęczoną życiem, a przecież jeszcze mało przeszłam :) ale jakoś tak odkąd smaruję buźkę kremem do twarzy z Bielendy Awokado, to jakoś mi przeszła cała suchość skóry. zastanawiam się na jak długo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam, ale jeszcze wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za polecenie ,bo nie byłam pewna czy je kupic :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie oko pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam nigdy takich płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tych nie uzywałam ale inne tak i bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś inną wersję. Byłam zadowolona. Świetnie przylegają do skóry i nie są kłopotliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle się o nich naczytałam, że kupię i wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety walczę z cieniami pod oczami, więc zainteresowały mnie te płatki :) kuuurcze, może nawet się skuszę :D
    Dzięki za recenzję i zapraszam ponownie do nas! ;*
    PS: Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie używałam taki płatków pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam cienie pod oczami, latem jakoś szczególnie mi się uwydatniają, ale nie stosowałam takich płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polubiłam te płatki za ich kojące działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na domowe spa idealne! :) wersją z algami morskimi jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń